reklama

najkrajšia vôňa

Stále ju mám v nose, akoby to bolo dnes. Zvláštne sladká a nedá sa k ničomu prirovnať. Mrzí ma, že niektorým z vás môj opis nebude nič hovoriť, ale nájdu sa určite aj také (všimnite si prosím použitý ženský rod :-) ), ktorým možno privodím peknú spomienku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Stalo sa to na jeseň, takmer pred štyrmi rokmi. Civela som na hodiny na stene oproti, snažila sa spočítať aký dlhý spánok to mám vlastne za sebou a zrazu tam bola. Hnedý chumáčik vlasov, našpúlená pusinka a pootvorené očko. Ahoj mami. Vedeli ste, že dnes sa miminká po narodení neumývajú, len utrú? Ani ja som to dovtedy netušila. Až tá vôňa. Tak takto vonia moje dieťa. Príjemne vtieravá, silno návyková.

Úprimne sa priznávam, mnohé momenty z jej života sa mi neudržali v hlave, ale tej vône sa nemôžem zbaviť. Hoci sa stratila po prvom kúpeli, keď sme od seba a chcem si ju pripomenúť, zavriem oči a.... je tam. Ako keď k vám vietor zafúka smerom od malinového kríčka a vy si spomeniete, ako ste s mamou varili lekvár a pokvackali pritom celú kuchyňu. Tie malé potvorky bunky v nose majú skvelú pamäť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každému z nás vonia niečo iné. Niekto ľúbi nezábudky, iný vianočnú škorico-vanilku, ďalší morský slaný vánok. Najkrajšie je však to, čo sa k nim viaže. Dúfam, že mix čerstvej detskej, trošku rozmočenej, pokožky ucítim vo svojich spomienkach ešte dlho.

Zuzana Kostúrová

Zuzana Kostúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne šťastná mamina na plný úväzok s pár chvíľami ukradnutými pre seba Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu